En nybörjarblogg med en nybörjare i trädgården...

Här ska jag försöka dokumentera försöken att sköta om diverse växter på min vildvuxna men fina sommarstugetomt i Sörmland...

söndag 9 december 2012

Sjuk för första gången på år och da'r!

Igår kände jag mig hängig och fick vackert stanna hemma trots att vi var bortbjudna. Jättetrist. Idag är det inte mycket bättre utan har legat i soffan med en massa trädgårdstidningar, men inte det heller har varit så mysigt.

Får bli en sommarbild som uppmuntran till mig själv och till er som läser mina små daganteckningar. Snart kommer våren!

1 kommentar:

  1. Det är allt lite synd om dej! Visst är det förargligt att det inte ens är mysigt att ligga i soffan och läsa? Då är det illa. Men du blir snart bättre. Och då kan du gotta dej i tidningar och böcker och frökataloger inför våren. Och i alla sommarbilder. Krya på dej! Kram

    SvaraRadera