En nybörjarblogg med en nybörjare i trädgården...

Här ska jag försöka dokumentera försöken att sköta om diverse växter på min vildvuxna men fina sommarstugetomt i Sörmland...

söndag 13 januari 2013

Chelsea Flower Show 2013

I am going! Bokade flyget ikväll. Min kompis Huw som bor i England har fått i uppgift att luska reda på den absolut billigaste biljetten, de kostar drygt tusen spänn annars tror jag vilket är lite maxat. Men jag ska ha en biljett ändå, de firar 100 år! Ska bli superskoj och längtar redan...

2 kommentarer:

  1. Wow! Det blir fantastiskt för dej. Du får fota mycket o lägga upp på bloggen. Kram från sjuksängen.

    SvaraRadera
  2. Men ååååååh, så roligt! Det vill jag läsa mer om sedan. Men hu så dyrt! Vilka biljettpriser!!! Hoppas du hittar en billlig biljett och att du får ett fantastiskt besök!

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera